Kryteria sukcesu:
Podzieliłem się choć jednym wspomnieniem, uczuciem albo skojarzeniem z wakacji.
Posłuchałem innych i dowiedziałem się czegoś nowego o kolegach i koleżankach.
Zaskoczyłem siebie lub innych ciekawą odpowiedzią (może śmieszną, może pomysłową).
Wiem, jakie lektury będziemy czytać w tym roku i mam już swoje pierwsze skojarzenia z nimi.
Czułem się częścią grupy – nasza klasa to drużyna, a nie zawody „kto miał ciekawsze wakacje”.
Rundka z piłką zmyłką ;-)
Skupimy się na doświadczeniach, emocjach i drobnych radościach, bo są dostępne dla nas wszystkich, niezależnie od tego, gdzie spędziliśmy lato ;-)
przeżycia i emocje
Co najbardziej cię ucieszyło w wakacje?
Jaka była twoja najfajniejsza chwila tego lata?
Z czego w wakacje byłeś/byłaś dumny/a?
Co cię rozśmieszyło najbardziej w te wakacje?
Jakie marzenie udało ci się spełnić, choćby malutkie?
aktywności codzienne
Jaką nową rzecz spróbowałeś/aś w te wakacje? (np. sport, potrawa, gra, książka)
Czy odkryłeś/aś jakieś fajne miejsce w swojej okolicy?
Jaką książkę, film, grę albo piosenkę najbardziej zapamiętałeś/aś z lata?
Z kim spędziłeś/aś najwięcej czasu?
wyobraźnia i zabawa
Gdyby twoje wakacje były kolorem, to jakim i dlaczego?
Gdyby twoje wakacje miały smak – to jaki?
Jakim zwierzęciem byłyby twoje wakacje?
„List do piątej klasy”
Zapiszcie na karteczce jedno życzenie dla siebie i klasy na nowy rok szkolny ;-)
Komentarze
Prześlij komentarz