Detektywi w podręczniku
Wasze zadanie w parach: otwórzcie podręcznik i w 5 minut odkryjcie: tematy, które wyglądają najciekawiej, najdziwniej, najtrudniejSzybkie spotkania
Przepis na dobry polski!
Atmosfera i relacje:
Jak chcemy się czuć na lekcjach polskiego?
Czego absolutnie nie chcemy?
Jak możemy sobie nawzajem pomagać?
Aktywności na lekcjach:
W jaki sposób najchętniej chcemy pracować (gry, scenki, projekty, dyskusje, praca w grupach, indywidualnie)?
Jakie formy pracy lubicie najmniej? (żebym wiedziała, czego unikać w nadmiarze).
Kreatywność:
Jakie pomysły macie na nietypowe lekcje polskiego? (np. w terenie, z filmem, z muzyką, z teatrem).
Co byłoby dla Was największym zaskoczeniem na polskim?
Rozwój osobisty:
Czego chcę się nauczyć dla siebie, nie tylko „bo jest w podręczniku”?
Jakie umiejętności przydadzą mi się poza szkołą, a mogę je ćwiczyć na polskim?
Nagrody i docenianie:
Jak chcielibyście, żebym doceniała i oceniała Waszą pracę?
Komentarze
Prześlij komentarz